Bitmärkerna i dig är röda som blod, och luktar som om jag borde slängt dig för länge sen.

Ne, mitt äppel luktade gott fan c: men det var lite skumt att de kom blod i mitt äpple innan. Jag kanske blöder ur munnen utan att veta om det? TUFFT.
Borde plugga som in i helvete. Borde sitta på en stol vid ett ordentligt skrivbord med lappar på sidan av ögonen så jag inte kan konsentrera mig på något annat än historian. Men vad gör jag? Jo jag sitter i sängen med datorn och nördar mig.

Tänkte visa bilder på the failad och ofärdiga tattoon jag gjorde för nårra dagar sedan och på nya piercingen c: så gla att jag äntligen skaffat snakes.



Fucking br00tal.





Bilden är ifrån när jag precis gjort den. Lite svullen kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0