Chillar stenhårt

Fett arg blev jag idag på morronen. Vaknade vid tjugo i sju och tänkte FAN MÅSTE GÅ TILL BUSSEN OM 10. Skyndade ju mig då som ett jävla as, och när klockan väl är 10 i... JO DÅ FÖRSTÅR NI, då såg jag att klockan bara var tio i SJU. Min buss går ÅTTA. DÖÖÖÖÖÖ
Men annars har väl dagen varit ok i guess :D Lite vanliga lektioner o sen ensamble! KUL!

Sen på bussen hem kom Linus och jag på perfekta filmen som någon måste göra så jag kan se den. Det finns ZOMBIE-GRISAR och VAMPYR-HÄSTAR och VARULVS-KOR. Nyan cat och pikachu är också med. Den ska alltså vara tecknad då. Sen är det så att korna och grisarna och hästarna diskuterar i början hur världen kom till. Dom kommer fram till att Nyan cat bajsade och Pikachu blixtrade till det. Så kom jorden till. Kom ihåg det. Sedan börjar alla slåss och vampyr-hästarna gör bacon av zombie-grisarna och sen gör varulvs-korna hamburgare av vampyr-hästarna. Sedan Får nyan cat magiska krafter och gör så att håret på korna börjar växa. Dom är nämnligen pälsalergiker. Så dom dör också. Sedan får Pikachu rage på nyan cat och får the evil eye och dödar honom.

Snälla någon, gör denna filmen och visa den sedan för mig. Jag skulle älska er livet ut.


Bild blir det ingen tydligen. FÖRLÅT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0