GÖTEBORG

Tjolabadola. Göteborg igår va så sjukt awsum. Skulle kunna stanna där i hela mitt liv. Först typ universeum, vilket dock va typ segt men, och sen träffa marcus och jag saknar dej så mycket redan att jag vill spy typ, och sen åka de där hjulet o sen hem again.
Stannade även hemma idag för ja orkade fan inte skolan... Så sov till typ 1 o sen kollat tv all day long :D
O imon tror jag att alla nior i alvesta (inkl jag) ska te Gemla o dansa bugg OMG. Och sen ledig på torsdag vilket e så himla gött.

Sitter o lyssnar labyrint me. älskar dom

jag ser hur dom springa runt med kniv i hand
Jag ser hur vi hugger och vi mördar varann
Jag ser hur politikerna bygger sina namn
Genom o' göra deals med sheytan och
sälja oss som gram
Jag ser hur dom kämpar för o' hålla oss nere.
Jag ser och jag undrar är det ingen som ser de'
Tänker att det alltid kommer vara likadant
Vi måste tänka efter,
måste lära våra barn.

Ännu en bror som dog idag

Ännu en mamma som förlorat sitt barn
Det händer hela tiden, inte svårt o bli van
Det är så vi kommer leva när vi krigar mot varann eyo
Vart tog kärleken vägen, vart e den, vart är den
Vi tappa' den för länge sen
Jag tycker det är sorgligt och besvärligt för livet ska va härligt
Inte fyllt med mord och hämnd

Ey yo vart tog Kärleken vägen,

allt vi ser är våld i slummen
och politiker me lögner samma ,
sak i hela världen.
om inte babylon går under kommer folket känna hunger då är det lätt o bli ,
Våldsbenäägen, för hat o ilska håller kamraterna tysta o vi
försöker hitta glädjen


Kärleken?





Gammal bild




Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0