Ett lejon på zoo

Skriker tills jag tappar rösten
Springer tills benen går av
Jag tål inte tystaden
Vart är jag egentligen?

Galler runt mitt hus
Kan inte komma ut
Berövad på min frihet
Dom tar varje minut

Kommer aldrig se min mor igen
Kommer aldrig se mitt barn
Kommer ruttna i denna jävla bur
För jag har fan inget val

Dom tror tryggheten kan rädda våra liv
Dom tror vi har det så jävla bra
Tusen ögon som stirrar varje dag
På de 15 djur som är kvar

Galler runt mitt hus
Kan inte komma ut
Berövad på min frihet
Dom tar varje minut

Detta var dagen jag trodde jag blev fri
Dagen jag väntat på i helva mitt liv
Dom låste upp min dörr och pekade ut
Dom pekade ut, dom pekade ut

Jag gick ett steg och fick en pil i min kropp
Jag kunde inte se
Jag kunde inte stå upp
Jag ramla ihop och föll ner på marken
Det var då jag förstod
Det var då jag miste mitt hopp
Allting blev svart när dom bärde bort min kropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0