Dags att skriva nånting

Tja. sitter o lyssnar alice cooper o ta de lugnt. Jävla härlig dag faktiskt. Typ sitta o göra ingenting de två första lektionerna :D hade visserligen nationellt muntligt i matte men de gick så fort så fort. Sen typ kolla film o lite so o sen dansa bugg hah :D fan lite kul jö. Sen hem o kolla tv o halvsova. chill som fan. Även gjort mina batman shorts =D "he's back, the man behind the mask".

För övrigt så e de gbg på måndag o sen tredagars sweden rock i juni :D så jäävla awsum att jag tror jag dör.




Gammal bild från min septum tid. Jag gillade den tiden.


Baj

Kommentarer
Postat av: linn - foto & photoshop

Hejsan!

Har du spotify? Visst är det störigt att man inte får lyssna på låtarna fler än 5 gånger?! :O Skulle du vilja ha gratis spotify premium så du får lyssna på låtarna mer än 5 ggr, OBEGRÄNSAD tid, och slipper ALL REKLAM? :)

Kolla isf in mitt inlägg för att få GRATIS premium :D http://lillalinnpinn.blogg.se/2011/may/gratis-spotify-premium.html#comment



Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt för denna "reklam" :c



2011-05-17 @ 20:23:20
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0