Dagen efter dagen då det regnade.

Tja.
Sitter o typ.. glor? har verkligen inget att göraaaaa.

Igår vare ju valborg me ja.. först sammarkand o helt pafft så e jay o munnah där?! Rätt bra varom faktiskt. Eller ja gillar inte minnah, ehe hon ser konstig ut. Och sen måste jag ju lite stolt säga att jag stått halvnaken typ två meter ifrån jay. Det var visserligen så att moa o ja sto i ett omklädningsrum på carlings and so did jay.. men de första låter fan så mkt coolare :D typ...

Sen efter sammarkand blire hem te moheda o lite så.. trevlig afton förutom att de regnade. som fan.

Måste oxå dela med mig till världen att jag älskar makaroner.



Vacker bild som jag vackert tog från google.



Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0