Camping in the rain

Omg tältade igår i typ världens blåst och regn me Reguna. Men de va najs P: Grillade typ quiorn som lixom inte blev grillade och sen hittade hennes hund en fet sjukt söt padda som vi snodde från henne o den va så sjukt mysig att klappa lite på :D
Så jag har typ nyss kommit hem o så.. Sitter o lyssnar the everly brothers. Wake up little suuusie





Även lite Stevie Wonder




Och mina hårkontrolltabletter hjälper faktiskt liite :D eller mitt hår har växt iaf.. rätt mkt. och eftersom det knappt växer nånting annars så är det väl antagligen tack vare dom dära.
Det var förresten Smiley jag bestämde mej för att pierca i torsdags :D

I torsdags kväll



Idag



Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0