american history x

Ska sätta på en film nu efter värsta långa dagen. Först lixom skola och sen hem o göra vafan de nu va jag gjorde... eheh. sen laga mat o diska o skit. Jag är utmattad och klen, Ja tack ja vet.



Massa nazi snubbar har jag fattat det som att den handlar om. Verkar najs iaf.

Sen rita lite ska jag. Fan tappat "stinget" helt o hållet nu. Kan inte en rita en ros längre jö D: dööö


Men ritade denna uggla för ett tag sedan.






Ibland ritar även Linea på sin kropp. MAHA så vackert.





Och ibland ristar hon även in det på sin kropp.







Fan va rörigt det här inlägget blev me massa skit ja egentligen inte skulle skriva.. men aja ändå typ inga som läser :D


baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0