All the girls @ violas hus

Nyss kommit hem från viola typ.. Alla tjejer i klassen som typ hade "tjejkväll" o käka pizza o ansiktsmak o massa skit:D fick dock gröt i örat?! fan ta dej Regina :( kommer hämnas bara så du vet (6).

Hade även Biologi prov idag.. trodde fan de gick bra men sen så när jag kommer ut får jag höra att typ allt jag skrivit va fel så.. ah kul att höra. not.

Och så e de ju fan sweden rock nästa vecka me o fyfan va awsum de ska bli :D:D:D:D
Är ju fan nästan ledig nu tills jag slutar. Ledig ända fram till tisdag nu och sen ledig resten av veckan o sen är det bara mån-tors veckan efter o sen på fredagen lutar jag:D åh gud jag är så glad



Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0