TRÅÅÅK

Hejsan. Sitter o latar har förbannat tråkigt. Så jag knäppte några random bilder, och då insåg jag att jag behöver en bättre kamera. Och en bättre fotograf med för den delen men de bryr ja mej inte om.




Skulle ju egentligen ba ta kort på min lilla spegel men sen kom jag på att de e inte lätt att ta kort på en spegel utan att själv komma med på bilden.
Lägg märke till att jag har fantomen på min dörr.







Gitarrer e oxå himla kul att ta kort på. Varför vet jag inte, det bara e så.



Känner att de är väldigt lönt för mej att ha blogg... skriver ju så jäävla mkt. menmen, de e lite kul att lägga in konstiga bilder nånstans där ingen kollar.

Nu ska jag fortsätta att lata så eh

baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0