Tjopaluppupu

Hejsan hoppsan.
Är fan på fett bra humör idag :D händer faktiskt inte ofta och jag har ingen aning vf.
Sitter o glor på nåt konstigt på mtv. Bara massa negrar som hoppar runt o shakear loss lixom xD uuh tuffingen ve trummorna har fina dreads p:

Förövrigt har inget intressant hänt idag. Samma gamla vanliga skoldag och sen hem o typ lira gitarr.
Tror jag ska göra om piercingen i näsan oxå för får ju fan inte i nåt annat smyckehelvete D:
fan va intressant.

Jga vill åka nånstans på lovet. jag vill åka till gbg D:
så jävla härligt med bara en vecka kvar nu. AHHHHHHH<3

Nu ska jag sluta skriva.



Här ser man den svarta grejen jag har i monroen. jag gillar den skarpt.


Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0