En vanlig dag i en flickas liv.

Hellu. Kom hem från skolan för en timme sen ungefär. Dagen började med nationella svenska vilket gick förvånadsvärt bra :) tror jag. Skrev en "debattinsändare" om fördomar.
Efter skolan så fick jag mina piercing smycken från piercing.nu :D Så nu är monroen svart ist och det är awsum.
Ska dra te alvesta om typ en timme. Gaah jag vill inte ut i det kalla D: helvetes jävla snö. Jag vill ta en stor fet hårfön och torka dän alltihop.
Imon är iaf en jävligt chill dag. "Sovmorgon" till halv nio och sen slöjd o lite skit o sen elevens val o sen hem. Sen kommer lilla farmor P: daaaanske

Börjat lyssna på the haunted igen. Va jävla ett tag sen nu. Men dom eeeeeger.

GAAH jag kan inte såhär lägga in youtube grejer längre och har ingen jävla aning om vf D: teknologi är krånligt helt enkelt. Men bilder kan jag.



Den här är lol :D va på finnveden med klassen för ah typ ett år sen nu. reflektsvästar är så jävla vackert XD typ.
den är inte redigerad


Hejsvejs

Baj

Kommentarer
Postat av: vira

sv: tack! den på bilden är från carlings :)

2011-02-11 @ 17:07:39
URL: http://kandylandy.se
Postat av: Moa

XDDDD

2011-02-11 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0