*trycker på skapa*

HEJ HEJ HEJ

Totalt ignorerat bloggen några veckor nu ehehe. But now i'm fucking back 8D Ikväll iaf.

Nyss kommit hem från Regina. Kollade på Mars attacs :D Den är fan cpbra! Satt och garvade typ hela filmen igenom.



Börjat skolan med nu ju. Gått en vecka hittills på Estet musik på Katedral och jag fan älskar den skolan :D så jävla go!
Och så har jag blekt håret o piercat smiley o töjt upp te 10 i ena örat o blablabla. Ska dock bleka håret mer så ja blir blond ist för orange o sen färga turkosa eller svarta toppar P:





Och igår innan vi satt och hade de trevligt o käka kladdkaka mitt på gatan i växjö o drack hello kitty läsk köpte jag min älskade vita spiral <3



Nu ska jag fortsätta käka min underbara rostade macka o lyssna på underbara rammstein.

Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0