Chill dag helt enkelt.

Är helt.. maaah jag vet inte vart jag har mig själv idag. Har iaf tagit det lugnt. Målat en vägg i rummet, måste förresten ta kort på mina väggar nån gång! och så har jag plinkat på gitarren. Har fan haft så fullt upp i sommar att jag knappt har hunnit spela nånting. Det är skandal.
Karl-oskar igår och rix fm festivalen. Typ massa erikar som sjöng. Host dom sög.
Imorrn ska jag packa för på måndag drar det av till Gotland igen :D
Asså fan jag måste slänga ut massa skit från rummet. Kan liksom inte gå här inne, men det är ändå inget som jag vill slänga ut D: jag behöver alla mina grejer som ligger och skräpar helt enkelt.




Färgade btw håret rött innan. Vinrött. Syns såklart inte i camen... jävlar.
Kommit fram till att jag ska pierca medusa också! Frågan är om jag ska göra det ikväll eller när jag kommit hem från gotland?


Kolla, jag skulle ju faktiskt passa i det :>





Baaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0