torsdag, fina torsdag

Tjolabadola.
Sitter o e helt jävla svettig, efter att ha studsmattat, och käkar läkerol. Lärt mej att landa på fötter när ja
gör volt :D Jag blev så flickigt lycklig när jag klarade det.
Varit inne i växjö på grand samarkand me moa today och fan va gött att new yorker öppnat :D
Vi, eller.. jag, busfilmade även lite folk inne i växjö vilket var väldigt underhållande för stunden.
Kan visa video some other time för nu funkar de inte.. så visar bild ist.





Sen så igår natt satt ja o försökte mej på rubiks kub grej.. klarade en sida iaf P:
tkr jag va ganska imponerande *stolt*.




Och imon drar de iväg till danskland. Måste fan packa.. och duscha och sån skit så baj fö fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0